Hnf123 3 aylık kontrolde Dr gece artık kendisi kalktikca emzir dedi ama oğlum dün gece 10 bucuktan sabah 6 ya kadar uyanmadı acaba ben kalkıp emzirsem mi ilk bebeğim tecrubesizim ?
Purpura26 Hnf123 Benim oğlumda öyle. Aynı şekilde doktorum da uyandırma dedi. Gece gündüz ayrımını bu şekilde öğrencekler. Zaten acıkınca kendileri uyanıyor. Keyfini çıkar sende 4. Ay atağında uyku gerilemesi başlıyor çünkü
Yazannesi1 Hnf123 bence uyandırmayın maşallah 🧿 ben doğduğundan beri hiç uyandırmadım ama beni ki çok uyanıyor sizinki ne güzel uyuyormuş aç olsa uyanır zaten merak etmeyin ☺️
Hnf123 Purpura26 Gündüzde 5 dk filan emiyor etrafına bakiniyor sonra doyuyor sanırım hiçbir huzursuzluğu yok bez sayisida normal ama ben telaslaniyorum doyuyor mu diye
Purpura26 Hnf123 Doymasa durduramazsın canım. Artık etrafı keşfetmek istedikleri için hızlıca emiyorlar. Bez sayısı iyi kilo alımıda iyi çıktıysa 3 ay kontrolünde hiç endişelenme