Biz sağlık ocağının verdiğini kullandık 2 gün ama kızımı mahvetti ya acillik olduk 😣
anlam veremiyorum bu saglık Ocagı neden veriyor ki o zaman bebişleri kötü ettikten sonra diğer kan ilaçları öyle değilmiş duyduma göre hangisi kullanım bayanlar doktora dedim buna devam et dedi bunu içirmişsin ilk dedi 😬
bide aç karnına 6 damla kimine sordum 1-2-3 demiş bize neden 6 anlamadım