Kızlaaaarr evdee sürekliii güçlü sesiyle ağlamayan fakat çığlık atan bi bebe var kendisi henüz 4 aylık ilk ay gaz sıkıntısı 2. 3. Ay normal bu 4 aylık bebeklerin hepsindemi vardır ya 🤣 sürekli kucakta durmak istemeler falan hayırdır noluyoruz yanii 🤣🤣🤣