Merhaba hanımlar 9 aylık oğlum var 6.ayında emmeyi bıraktı. Vajinamda bazı rahatsızlıklarım da vardı doktora gittim. Mantar olduğunu söyledi Bi kaç ilaç yazdı hepsi vajinal ilaçlar. Bu ay adetim 13 gün gecikti doktora söyledim zaten muayene sırasında rahmime baktı ama bebek yoktu. Adet gecikmesinden ötürü hamilelik testinde yaptı ama oda negatif çıktı. Bende kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum ama adetim ilk defa bu kadar geç kaldı herzaman tam zamanında olurdum. Acaba mantardan felan mı adetim gecikiyor başına böyle bişey gelen var mı yada Bi bilgisi olan? Yardımcı olursanız sevinirim 😊😊