deniz_s hangi marketteki daha guzel acaba ya firinda pisirmelik almak istiyorum da denediniz mi sanki bi marketten aldim ben ama begenmemistim hic hatirlamiyorum hangisi oldugunu
Nefeshiramm deniz_s s101 ıspanak efsane yerkende yanına peynir diliyorum harika oluyor ve çook memnun n müşteriler vardı
Minikmucizemizadematlas deniz_s aynen A101 ıspanaklı güzel ama tepsi böreği şeklinde olan güzel küçük küçük olanlarda aynı sandım ama hiç beğenmedim valla
betulsnr4 deniz_s A101 de dondurulmuş börek vardı markasını hatırlayamadım ama çok çok güzel 👍 fırında pişiyor hem hem uygun fiyatı da bence hep alıyoruz biz
Merve-miray deniz_s A101 evimize yakın olduğu için oranın böreğini denedik 😂 Ispanaklı Tepsi Böreği 🤌🏻👌🏻