Feyyyzza Pişikle uğraşıyorum nokta nokta da olsa ufk bi yerde de olsa gitmiyor krem vs kullanıyorum tam geçti diyorum ertesi gün tekrar. Ama sadece ufak bi bölge sürekli aynı yerler. Nedennn
Mys01-01 Feyyyzza benımde aynı bephantol baby kullanıyorum hakıkı zeytın yagı bır dönem olup geçicek cnm korkma
Teemo07 Feyyyzza bizde de öyle. Kantaron işe yarıyor. Sudocream bile çare olmadı. Farklı bir pişik sanki. Bir de emantar kremi kullanıyorum o da iyi geldi. Ama hep kızarık bazen cok bazen az. Tam bitmiyor.
Syktoprak Feyyyzza aynı şeyi bende yaşıyorum ama ben elma püresi verince oldu şuan bitmek üzere her altını açtığında yıkadım sabunla önce pişik kremi sürdüm üstüne bol pudra pudra söndürdü vallaha kıpkırmızıydı
Feyyyzza Syktoprak ben pudra yerine nişasta kullanıyorum internete yazıp okuyabilirsiniz pişik için nişasta diye. Benim kızımın pişiginide hemen söndürüyor ama sürekli tekrarlıyor