Gupssse Kızlar geceden beri saat basi kalkıyordum yarim saate düştü nerdeyse her uyandığında meme vermesem de uyumuyor beni kontrol eder gibi sesler çıkarıyor tabi ben de uyuyamiyorum bir turlu.ne yapacagimi şaşırmış bir durumdayım
Teemo07 Gupssse al benden de o kadar. Saat başı bazen 2 saatte 1 kalkıp mama içiyor. Bazen sebepsiz ağlıyor. Bu aralar yüzüstü dönmeye çalışıp dönemeyince ağlıyor. 7 aylık 3 aydır böyleyiz ya 🤦🏻♀️ uykusuzluktan ölcem az kaldı.
asli_gulmina Gupssse kesinlikle yatarak emzir ve sende gözlerini kapat benim kızda aynı durumdaydı böyle yaptim böyle uyuya kalıyor ses çıkartmayın yada sesi seviyordur şarkı acın beşiğine koyun sallayın seste uyur
MehmetAkif2021 Teemo07 4 ay 21 günlük bizde geceleri zor uyuyor gündüz de öyle bebekler ne zaman kendi kendine dalacak ya
Gupssse Teemo07 allah yardımcımız olsun. Bence uykusuz annelerin bebeklerine 3 saat baksalar da biz de kesintisiz uyusak ah ah;)))
Gupssse MehmetAkif2021 en merak ettiğim şey bu.ileriki aylarda da aynı sorun var anlamadım nerde hata yapıyoruz
Teemo07 MehmetAkif2021 uykuya dalmalarında sıkıntı yok ama şöyle eğerki uyku sinyalini yakalayıp yatırırsam hemen uyuyor. Amaaaa kaçarsa kıyamet kopuyor. Öff 4.ay atağı yıktı herşeyi. Kodu oturttu valla. 3 ay geçti düzelmedi.
Yazannesi1 Gupssse muhtemelen 4 ay atağından dolayı öyle yapıyordur benim ki de öyle. Ben çareyi yanıma almakla buldum. Çünkü saat başı kalk emzir uyut bu sefer ben zorlanıyordum şimdi yine uyanıyor ama o kadar zorlanmıyorum ☺️
Teemo07 Gupssse ayy hepimizin. Kayınvalidemi çağırdım gelecek sağolsun. 4 gözle bekliyorum valla 10 gün var daha. Kocama da bırakamıyorum ki, oğlan ağladı mı panik oluyor. Bıraksan o da ağlar yani 🤣