SB_ Mavsnz06 hangi hap zararlı değil ki!? Hamile kalmak istemiyorsan başka çözüm yok Ayrıca sonuç olarak hergun veya her hafta 1 tane içecek halde değilsin ya bu yüzden abartıldığı kadar zararı olmaz
Balinannesii Mavsnz06 valla onun yerine yapılacak hiçbir şey yok hamile kalmak istemiyorsan içmelisin. Zaten sürekli içtiğin bir hap değil ayda yılda bir kere. Ben ertes72 kullanmıştım. Ne kadar erken içerseniz o kadar iyi
SB_ Mavsnz06 emziriyorsanız ertes72 kullanın ve 8 saat boyunca emzirmeyin Emzirmiyorsanız ella kullanabilirsiniz
Balinannesii Mavsnz06 ya 1 sene oldu çok hatırlamıyorum ama emzirmiştim diye hatırlıyorum ams siz bi sağlık ocağına aile hekimine falan danışın derim