mllhh Avci-1 Benim bebeğim de bir sıkıntı olmuyor şimdilik 5 buçuk aylık ilerde olur mu diye düşünüyorum
mllhh AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Biz de yeni ek gıdaya geçecez iyi fikir oldu benim için de teşekkür ederim
_Nehirim_ mllhh canım başlamadıysan asla kullanma ben 2-3 gündür cekiyorum ishal kusma yaptı aşırı 🙄acillik olduk resmen degiştircem bende
Alpbeybi mllhh 4.ay aşısında verdiler ama çocuk doktorumuz kullanma dedi. Daha sonra farklı bi marka kullanmaya başlayacakmışız