Merhaba arkadaslar Türk dili edebiyatı mezunuyum 82 puan aldım az bi farkla atanamiyorum malesef tekrar hazırlanmak zorundayım birbirimize kaynak tavsiyesi yapsak bircogunu cözdüm fakat memnun kaldıklarınızı tavsiye ederseniz onlara da bakabilirim özellikle egiyim bilimleri pegem yedi iklim yargı dısında neler cözdünüz hangi kaynaklardan memnun kaldınız