Günaydın kızlar 8 aydır ilk defa şöyle akşamdan şu saate deliksiz uyudum öyle mutluyum ki valla dünya varmış dedim oğlum geceleri uyku sorunu olan bir bebk dkka başı kalkar eşim de benle kalkar ama 3 gündür şehir dışındaydı çok yıpranmış çok yorulmuşum geldi dün akşam hadi sen diğer odada yat dinlen ben gece ilgilenirim dedi (geceleri mama ile besleniyor)ilk başta Bi vicdan yapsam da bebeğim den ayrı yatacağım için çok da ihtiyacım vardı tmm dedim uyudum sağa sola bile dönmeden Bi kalktım sabah sanki 3 gündür uyuyorum 😅😅 nasıl dinçim ama nasıl allahım razı olsun eşimdem ❣️