Kızlar kızım gece 4 de uyandı ama keyfi falan yerindeydi her zmaa ki gibi 5 ekadar uyutmaya çalıştım uykusuna daldı bi an ağlamaya başladı acı bi şekilde sonrasında uyudu sabah 6 bucuk gibi yine uyandı ama keyifli bi şekilde yatakta oyun falan oynadı koynuma yattı sonra kendime doğru çevirdim birden öğürmeye başladı ve sonrasında az bişey sarı kustu sulu sarı ateşini ölçtüm 37 bucuk. Sonrasında açlıktan bulanmıştır dedim manasını yedirdim 10 dk sonra mamanın bi kısmınj çıkardı yani beyaz kustu calpol verdim saat ilerleyince doktorumu arıcam sizde böyle bişy oldumu nedir sizce