haticenurela ben de 10 gun once hastalandim, grip oksuruk vardi, benden 2 3 gun sonra annem kardesim esim kizim da hastalandi, en son tat koku kaybi yasayinca test verdim, meger covidmişim herkese bulastirdim.2 tane aşı olmustum, sukur agir atlatmadim ama 10 gun oldu hala tat alamiyorum, cabuk iyilesmek icin nurofen ve parol ictim,bol meyve, bol su ve dinlenmek care. , emziriyordum da , evde maskeli gezdik esimle, kizim cabuk atlatti ,