Hfsrmznn Kizlar 40 ım iki gün önce çıktı ve 20 . Günde kanamam bitmişti.. 40 imla beraber adet olmuş gibi kanamam başladı normal mi sizde ne zaman başladı 40 sonu kanaması olur diyorlar öyle mi oldu bende de acaba 🤔
Ardahsyn Deletedmom_13 çoğu insan geç erken farketmiyor bnim annem ablam 2 sene sonra olmuşlar BN hemn olmuştum
ceyhunun_annesi mycutebaby ya bende dogum yapali 6 ay oldu ama bende hala olmadım geç olması da normal değil mi ?
Kbrabrn123 Benim 40 gün bir hafta sürmüştü 20 gün sonra tekrar adet oldum sütüm korumadı bebeğim 2 buçuk aylık
mycutebaby ceyhunun_annesi ben normal olduğunu biliyorum zaten ben normaldede hep geçerdi adet zamanlarım Buda öyle oldu çevremde bu şekilde 1 sene de olanlarda vardı
miracinannesiii ceyhunun_annesi Bende 10 ay sonra oldum lohusaliktan sonra hemen olmasida normal 1 sene sonra olmasida o yüzden doktora gitmedim ben
3MelekAnnesi3 Hfsrmznn 2 1 haftalık oglum suan adetim ilk oglumda da 2 3 ay arası olmustum hemen ama kişiden kişiye degişir o kimisi hemen kimisi 1 yıl içinde de olabilir
Hfsrmznn irva ay iyi yaa rahatladım internetten bakıyorum emziren annelerin ki 1 yılı bile bulabilir diyor birde en erken 2 aylıkken başlıyormuş neden hemen oldu diye korkmuştum bende
3_bebeli_ana Hfsrmznn ikinci cocugumda 2 aylik olduğu zman adet olmaya başladım 3.de 2 aylik oldu hala olmadım 1 yıl boyunca olmayabilirsin normal diyorlar
Mgun20 Hfsrmznn normal canım benimde öyle oldu şuan 51 günlük yeni oldum bende bidaha yani ara ara kanamam oluyor geçiyor düzensiz olması normalmiş anca rayına girer