Deletedmom090 Kızlar 10aylık kız bebeğim var bi aydır falan ayakta kendisi durabiliyor son 15 gündür falanda bi kaç adım atıyor kendi başına. Ama çoğunlukla parmak ucunda hep bu beni çok korkutuyor götürüyümmü aZ daha bekleyim düzelir alışırmı?
Zeynepeymen Deletedmom090 daha yeni yeni adım atıyor annesi cogu bebeklerde görülen birşey zamanla düzelecektir.
Belinayyy Deletedmom090 benim bebegim küçük ama etrafindan duydugum kadariyla butun bebekler ilk basta parmak ucuyla yuruyormus zamanla tam basmayi öğreniyolar diye biliyorum . Ustte kalsın bilen annelerimiz yazar muhakkak
Belinayyy Deletedmom090 benim bebegim küçük ama etrafindan duydugum kadariyla butun bebekler ilk basta parmak ucuyla yuruyormus zamanla tam basmayi öğreniyolar diye biliyorum . Ustte kalsın bilen annelerimiz yazar muhakkak
Deletedmom090 Belinayyy çok teşekkür ederim banada öyle dedilerde ne biliyim her adımında içim cız ediyordu🥴
Gevrann Deletedmom090 benim yeğenlerimin hepsi ilk adımlrın da parmak uçlarıyla yürüdüler 😁 hatta bi tanesi 3 yaşın da hala öyle yürüyor arada 😁
Mutlubebis Deletedmom090 baya uzun sürmüş ama son zamanlarda ara ara düz ara ara parmak ucunda yürümüşüm tam olarak ne kadar sürmüş bilmiyorum o yüzden :)
Handecelik Bebeğim 6.5 aylık o da sağ ayağının parmak ucuna basıyor sol ayağını tam basıyor ben de endişeleniyordum şimdi sevindim sorun olmadığına