Ya kizlar saate bakin artik kafayi yicem. Kizim tam 15 aylik ve dogdugundan 1 yasina kadar hersey o kadar guzeldi ki. Aksam saat 9.30 da ayagimda salliyordum sonra yatagina koyuyordum sabaha kadar bir kere ya kalkardi ya kalkmazdi kalktigi zamanlarda da mamasini icip uyumaya devam ederdi. Ama ne olduysa bir yasina girdigi zamandan beri gece 3-4 bi uyaniyor sabaha kadar kivraniyor. Uyaninca yanima aliyorum ayakta sallamak istemedigimden zaten esimde hep gece calisiyo yanima alip anne kiz sarilip uyuyorduk ama ne oluyorsa gece 3-4 gibi uyku icinde gozu kapali ama anneee diye aglayip mizmizlanarak kivraniyor ya kurt gibi yatagin icinde dusecek diye korkuyorum bir yeri mi agriyor ne anlayamiyorum doktora randevu aldik sorucaz ama sizlere de danismak istedim yasayan var mi varsa nasil yol izledi merak ediyorum