Sehnurr Kontrole gittim doğumu orda yapıcaktım ben doktor bana herşey normal 3.200 dedi bebeğin kilosu sen git zamanını bekle dedi bide özele gittim kendi doktoruma oğlum 5 kilonun üstünde dedi normal doğuramazsın sezaryene alalım seni dedi o salaklar yüzünden bekleseydim tam hastamı oğlum daha çok solunum sıkıntısı çwkicekti 5.800 doğdu 6 saat yooğun bakımda kaldı şuan 6 aylık çok şükür 🤗