alynozkn Bebeğim 1 hafta sonra 3 aylık olacak iki gündür geceleri şiddetlenen geniz akıntısı var. Burnunu sürekli açıyorum ama uyuyamıyor öksürerek uyanıyor nefesi kesiliyor. Sabah ilk iş doktora götürcem ama bir fikri olan var mı onu rahatlatabilecek?
Ozge01tuz alynozkn benim kızımda da balgam birikmiş ti doktor ilaç verdi 1 hafta kullandık geçti ciğerine kadar balgam vardı
xna Biz de böyleydik. Bronşiolit olmuş. Ventolin kullaniyoruz şimdi. Serjm fizyolojikle açın burnunu. Sabah da ilk iş doktora götürün. Geçmiş olsun
alynozkn xna doktora götürdüm burnunu sürekli açman yeterli dedi öksürük için prospan şurup verdi bitkiselmiş. İnşallah düzelir dün geceden beri uyuyamıyor 🤦🏻♀️
alynozkn Ozge01tuz inşallah bizimki de geçer bir an önce prospan verdi bize doktor bakalım nasıl olacak
Zeynepnilinannesi Ozge01tuz sagolun teşekkür ederim, ay doğrudur ya şuruplarda icilecek gibi degil hani kuzular napsin😔
Ozge01tuz alynozkn en kısa zamanda atlatır inşallah onlar hasta olmasın da cok zor bebişlrrimiz için🙏