Huzurumm ince giydirip uyutmayı deneseniz bir de buhar makinanız varsa o çalışınca o da nemli olduğu için biraz daha sıcak oluyor, ince olursa üstü hem terleyip hem üşümez diye düşündüm. Bize doktorumuz uyku tulumu önermedi ama en iyisi bile elyaf terletir dedi ben o yüzden almadım gene de siz bilirsiniz tabi