Hemen geçmez 😔 ilaç kullanmayın parol olabilir sadece. Benim doktorum you plus vitamin önermişti. Bol bol d, c vitamini alın çocuğun d vitaminini eksik etmeyin. Çocuğa yaklaşırken mutlaka çift maske takın. Elinizi sık sık yıkayın. Eğer hastanelik olmazsam anne ve bebeği ayırmıyoruz emmeye devam ediyor demişti doktor. Eşim korona olmuştu doğumdan 3 gün sonra ben karantinaya alındım test yapmaya gelmediler ben de oldum mu bilmiyorum ama söylediklerim doktor tavsiyesiydi. Çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda atlatırsınız 🙏