yelis evet tutabiloyorlarmis kakalarini,ben ayrılmak istemedigi için tuttuklarını okumuştum,siz korkacak birşey olmadığını,kakaya bay bay yapmniz gerektiğini,üstüne su dokucez gidecek falan deseniz,benim kızım 30 aylık bizde bi hafta oldu başlayalı,ilk gün lazimliga yapmak istemedi,bende annecim buraya yapalım ve birlikte ona bay bay diyelim,su dökelim üstüne gitsin dedim,öyle derkende oturttum yavaşça,gözlerinin içine baktım,hadi ona bay bay diyelim bak çok harika olacak bana güven ben yanındayım falan dedim,oturdu ve yaptı kaka geldi dedi,birlikte su döktük ona dediğim gibi ve bay bay dedik :) sonraki günler kendi gitti yaptı :) sizde bu şekilde deneseniz bilemedim belkide denediniz ama fikir vermek istedim 🌼