Merhabalar, hiç uzatmadan direkt konuya girmek istiyorum. Teyzemin 22 yaşında otizmli bir oğlu var. 12 yaşlarında özel eğitime başladı. Ve çok faydasını gördü çok yol aldı. Daha sonrasında şehir değişikliği yaşadılar. Yeni gittikleri sehirde de özel eğitim aldı fakat eski verimi yakalayamadı. Pandemi sebebiyle okulların kapanmasıyla beraber eve hapsolmuş durumda. 2 yıla yakındır tek bir odada laptop başında geçiyor günleri. Pazar günleri arabayla yarım saat dışarıda gezmek dışında sosyal aktivitesi yok. Gelişimi çok geriledi, hırçınlaştı. Yabancılara karşı gergin. Araba dışında bulunduğu her ortamdan çabuk sıkılıyor. Gördüğü bütün kağıtları, platistikleri makasla kesiyor. Dışarıda tuvaletini sokağa yapmak istiyor. Tekrar özel eğitime başlamak istiyoruz. Nasıl bir yol almalıyız? Bir kuruma mi gitmeli yoksa evde özel öğretmenle mi çalışmalı? Okuduğunuz için teşekkür ederim