Slm kızlar 6 buçuk aylık bebeğim iki gündür ishal ateş bi çıkıyor bir iniyor ara ara kurması da var şuan hastanedeyiz ve yaptıkları tek şek serum takmak üstelik gıdım gıdım gidiyor öyle gitmesi gerekiyormuş 8 saattir hastanedeyiz serumun çeyreği bile gitmemiş sizce bu durumda ne yapmalıyım bebeğimi nasıl kurtarmalıyım Allah rızası için fikir verin dayanamıyorum