Burcuumuterel merhaba, 46 günlük bebeğim de aynı şekilde. Genelde üstümüzde. Çareyi şöyle bulduk, 2 saatlik uykunun yarım saatini üstümüzde uyutuyoruz, derin uykuya dalınca kundak yapıyoruz, biraz daha pışpışlayıp yatağına bırakıyoruz. Genelde bir süre de burada uyuyor. Gündüzleri uyandığında alıp kucakta pişpişleyip yeniden yatırıyoruz ama geceleri enerji kalmadığından ya benim ya eşimin üstünde uyuyor😄 aslında ağladığında direnip uyutup yeniden koymak lazım ama geceleri çok kolay olmuyor.