MeryemSu Kizlar bnm bebeğim 15 aylık bana çok zorluk çıkarıyordu hiç rahat vermiyordu 5 dk bir emmek istiyordu nereye gitsem asla benden ayrılmıyor Dedim biraz emzirmeyi kesiyim geceleri emziririm bı tek rahat ederim en azından psikolojik olarakta çökertti beni neyse bugün sirke sürdüm göğsüme tiksindi içmedi.gece yatmadan önce iciriyim dedim o kadar zorladım içmedi.Pisman oldum sizce bir daha içmez mi yada tekrar nasıl icirebilirim
Mom4565 MeryemSu 15 aylık zaten gece neden emziriyorsun ki ama öyle sirke sürmen iyi olmamış çocuğun piskolojisi için birdaha emmek istiyceni sanmiyorum 😏😐
Merida Travma oluşturacağına 5 dk biri 10 dk da bire yavaş yavaş 15 dk çıkarsaydın ayrıca gece emmesine gerek yok ki tam tersini yapmışsın🤷🏻♀️
tugbahy6 Böyle şeyleri neden uzmanlardan vs araştırarak yapmıyorsunuz Çeber travma oluşuyor bebekte ve gerçekten kötü bir şey
tenceretavakuskana 15 aylık bebegın gunduz degıl gece beslenmesını kesmenız lazımdı aslında gunduz emzırıp gecelerı su ıcırırdınız veya kalkp oyun oynayıp ek gıda yedırıp yatırırdınız dusene gırerdı bı sure sonra sabah kahvaltıdan once tekrar emzırmeyı deneyın yanınıza alın yataga sevın konusrak anlatın ben goguse bıseyler surup cocugu tıksındırerek meme bıraktırmayı cok dıgru bulmuyorum acıkcası
Danerys Bu çok acı haksızlık gibi geliyor bana. Sütü az olan ya da bebeği meme sevmeyen anneler varken. Memeye sirke sürmek. Sonsuza kadar emecek değildi ya.
Nazliprensesinannesi 30 aylık hala emziriyorum,baya azalttı ve kendisi bırakacak bunu biliyorum,alisarak zamanla bırakacak,onun elinden o hakkı kötü bir travma yaşatarak alamam, alınmamalı 😒