Kttekin Merhabalar herkese 1 aylık bebeğim altını her acmamda testislerde hafif şişlik kızarıklık oluyor ve altında böyle nokta nokta kabarikliklar oluyor sudocrem,pudra,zeytinyağı kullandım bir faydasini göremedim böyle durumla karşılaşan varmi