Selam 👋
kızım bir aydır öksürüyordu vermedım ilaç kalmadı.. bal pekmez herseyı denedim doktora götürdüm bronsıt dedı .. sureklı öksürüyordu ama gece ozellıkle..
Mutlaka deneyin..
5 diş sarımsak
ustunu gecıcek kadar zeytınyag.. sarımsakları ezin ıyıce zeytınyagı üstüne damlatın.. bi sure bekletin gece yatarken ayağının altına masaj yaparak surun ve corap gıydırın.. maksımum uc gunde gecıyor. İşe yaramaz demeyin kokar demeyin , mutlaka deneyin 🌸🌸🌸