Deletedmom0015 Ugraşıyom didınıyom nafıle altıbuçukta başlıyorum ama illa dokuzbuçukta uyuycak napıyum krndımı hırpalıtımmı yoksa bu saatı kabul mu edıyım buarada 5aylık
Deletedmom115 Deletedmom0015 5 aylık 9,5 da uyuyorsa yine çok iyi benim oğlum 8 oldu mu yatardı 5 aylıkken 😂
Minikprensannesi Deletedmom0015 benımkide az önce uyudu oglum 9 bucukda uyuyo uykusu geldigindede bi aglıyo ama gece kalkıyo
Muhteriz Benim kızım da 5.5 aylık hep 8-9 arası uyur. Ben saati değiştirmeye çalışmadım hiç. 3 aylık olana kadar 10-11 arası uyurdu. Aslında benimki ayakta sallanarak uyuduğu için erken uyuması işime gelmiyor çünkü tüm işlerim kalıyor
Deletedmom0015 miniminnakanne evet ınt heo 7yazıyo zatn uyuyo yedıde ama beş on dk sonra tekrr kalkıyor
Minikprensannesi Deletedmom0015 var arkadasım kızınu 8 de uyutmaya alıştırmış sabah 8 e kadar kalkmıyor diyor du ama onun kızı acıkınca falan aglamazmış
Muhteriz Deletedmom0015 her bebeğin düzeni farklıdır bence bazı bebek uykuya daha düşkündür mesela benim kızımın uykusu çok hafif en ufak sese ve harekete gözlerini açar sanki hiç uykusu yokmuş gibi. Uykuyu da çok sevmiyor. Ama hiç öyle iki saatimi onu uyutmaya çalışarak geçirmiyorum uyku bastırınca mecbur uyuyor zaten
Deletedmom0015 Deletedmom275 aslında sureklı rutun yapıyorum hep aynı saatlerds uyutmaya çalışıyorum ama eğitım işi halkında pek bılgım yok cesaretımde
Sumbul1 Deletedmom0015 Benim oğlum 8 aylık 9-9.30 gibi uyuyor en geç sabahları 5-6 gibi uyanıyor çok yoruluyorum geç uyutmaya çalıştım yine aynı saatte uyandı maalesef kendi düzenlerini kuruyorlar
Semra9613 Benim oglumda gece uyumak istiyor sanirim saat 9 da basliyor aglamaya beni uyut artik der gibi 9.30 10 gibide uykuya daliyor sabah 3.30 kadar falan guzel uyuyor masallah
Handecelik miniminnakanne Niye ki 7-7.30 arası öneriliyor Benim bebeğim 19.25 te uyudu bu akşam Sabah 7 de kalkar (6.5 aylık)
Durumommy Deletedmom0015 iyi de çok normal bir saatte hatta en güzel saatte uyuyor neden siz bunu dert ettiniz bebek dediğin hatta çocuk dediğin 9-9:30 uyur 7-7:30 kalkar tabi geceleri emmeye de kalkar bunda bir sorun yokki bence ideal bir zaman
Nrnbirol Ne güzel işte daha ne olsun . Benim oğlum doğduğundan beri gece 12 den önce yatmaz öğlen 12 den öncede kalkmaz benim işime geliyor aslında ama alıştırma lazım artık
miniminnakanne Handecelik uzmanlara göre değil kendi düşüncelerimle hareket ediyorum ben. Kkızım 7 de uyusa babasını hiç göremeyecek :)