MavisiminAnnesi__ bebeğiniz kaç aylık olursa olsun ana öğünü normal gıdalar olana kadar sık sık emzirmek, en önemli püf nokta bu. Yeri gelsin 30 dk yeri gelsin 1 saat emzirin. Süt işi arz talep ile ilerliyor, bebek ne kadar isterse sizde o kadar süt üretiyorsunuz.
Sonra tahin, tahin pekmez, marul, dereotu, bulgur, baklagiller(suda bekletip gazını çıkartınca bir şey olmaz) mis gibi süt yapan sütü yağlandıran yiyecekler. Önemli bir noktada uyku, dinlenmek ve su 👌🏼 tam bir süt yapma formülü uyku.