Kızlar merhaba, 2 aylık bebeğim var. Son zamanlarda sütüm azaldığı için maalesef çoğunlukla mama veriyorum hipp marka. Bu aralar mamadan sonra öksürmeye başladı (her zaman değil ama arada sırada, 2 ayda ortalama 4-5 kere falan olmuştur) sizce nedendir bilen var mı?