Merhaba
Bebegim 2 aylık. 40 günlükken bronsit atlatti, tam iyileşti derken tekrar hasta gibi suan. Başka hicbir şeyi yok, yalnizca 10 dakikada bir öhö öhö şeklinde 2-3kez kuru öksürüyor. Doktor sabah aksam ventolin hava vermemi önerdi. Salı günü de aşı için muayenemiz var
Başına gelen var mi bu şekilde öksürük? Ne zaman geçer acaba ve tehlikeli mi