Kızlar bebegim yaşına girecek zaten iştahlı bi bebek değildi. Persentilde 25lik dilimdeydik hep. Şimdiye kadar zararlı bulduğum hicbir şeyi yedirmedim ( tuz, rafine şeker, bebe biskuvisi, paketli gıda vs ) her şeyini organik kullanıyorum. Tv hic açılmaz, telefon hic izletmedim. Çok şükür zihinsel gelişimi gayet iyi ama yaşına girecek kızım 8 kiloydu. Hep zayıf olduğu ve bizde minyon olduğumuz için çok dert ermedim.
1 hafta önce hastalandı, ishal kusma. Enfeksiyon ya da rota virüs gibi bi şey çıkmadı bütün tahlilleri yapıldı. Üşütmüş dedi doktor. Bu sürede yarım kilo kaybetmiş. Raporlu mamalardan yazdı doktor aldik asla içmiyor. Onu içmediği gibi başka herhangi bir şey de yemiyor. Çocuğum gözümün önünde eriyor resmen. Bugüne kadar hiç aglatmadik desem yeri, zorla hicbir şey yaptirmadik yedirip icirmek de dahil.
Ama artık işler kötüye gidiyor bütün kuralları bi kenara bırakayım tv izlerken yesin diyorum olmuyor, şekerli bi şey veriyim diyorum yemiyor. Sadece anne sütü yetmiyor bana bi akıl verin lütfen