cansuakyz 4.5 aylık bebeğim var kız. Sancılar gitti ama gaz kaldı. Her emzirme ve mama sonrası mutlaka gaz oluyor. Ne zaman biter ?
Minikyavrum755 cansuakyz bebekten bebeğe değişiyo bence bu gaz olayı benim oğlum 5 ay 3 günlük hala gazı var gece uykudan uyanıyor gazdan 🤷
Dlrdvcdmr cansuakyz oğlum 15 aylık hala tam olarak bitmedi gaz problemi. Ama sancısı sıkıntısı yoksa eğer gazının olması kötü birşey değil aksine sindirim sisteminin gelişmekte olduğunu gösterir aslında ❤
Dlrdvcdmr Ahahah ay dur korkma korkma dediğin gibi her bebek farklı bi kere iyi düşün iyi olsun 😄 bi de öncesi gibi sancılı olmuyor uyanıyor iki pırt pırt geri uyuyor sonra 😄