Kayasuzey Kızlar 11 günlük anneyim sezeryan doğum yaptım büyük wc mi yapamıyorum dikişlerimi zorlamak istemiyorum nasıl rahat yapabilrimm acil destek rica ediyorum lütfn
herseyguzelolacakk Kayasuzey kayısı tüketn bol bol. Su için. Sıvı alımı fazla olsun. Daha da yapamazsanız duphalac şurup içebilirsiniz yada lavman yapın geçmiş olsun 🌸
Aslmra80 Kayasuzey kayısı hoşafı bana annem kayısı Üzüm hoşafı yapmıştı bu çok faydalı sütünde olur artı çiğ fıstık ye ben bunla kurtuldum
Minikcivciv27 Kayasuzey valla ben kefir içtim canım 2. Gün biraz biraz yapabilmiştim kefir sayesinde diğer günler rahatladım
1Nisa1merve Kayasuzey cok su iç. Corba ic. Ekmegi azalt .kayisi suyu iyi gelir insallah. Geçmiş olsun insllah
Linailkay Kayasuzey bende 12 günlük oldu doğum yapalı kayısı hoşşafı yap sabahları aç karnına iç hemen çıkartıyor. Wc ye