Aselllll 13 aylik olmak uzere oglum. Gece beslenmesini 6 aylikken birakti. 10 ayi dolmadan yürüdü,simdi koşuyor😁 hareketli bir bebek. Kilosu gayet iyi ama goruntu ince ve upuzun. Yemeklerini genelde güzel yiyor. Dis daha 5 tanecik var. Bu aralar anne delisi yavrum. Epeyce kelimesi var,hayvan seslerini taklit ediyor,pisi pisi,geh geh diye nasil cagiracagini biliyor. Istegini bi sekilde anlatiyor. Cok huzurlu mutlu bir bebek,gece uyanmaz uyansa da su icip geri devam eder,tek sıkıntı gec yatiyor,gunduz 2 kere 1er saate yakin uyuyor