3 günde bir iyimiş. Doktorlar 14 gün yapmadığına müdahele ediyormuş. Bizim de 8 gün oldu doğru düzgün kaka yapmayalı dediğiniz gibi arada yapıyor ama keçi boku gibi zorla çıkarıyoruz. Bacaklarını karnına götüre götüre elime peçete alıyorum ucuna geldikçe çekiştiriyorum zeytin yağı döküyorum poposuna. Kuru kayısı biraz haşlayıp blandırdan geçiyorum yiyor elma veriyorum. 4 gün ek gıdayı kestim. Zeytin yağı içiriyorum. 2 kere fitil attım. Ne yaptıysam kar etmedi. Ben de çok çaresizim bu konuda.