Yoncak herkese merhaba 4 aylık kızımın 2 haftadır avuç içi ve ayakları sürekli terliyor çorap giydirmediğim zamanlarda da terden yapış yapış oluyor araştırdığımda net bi sonuç alamıyorum ve tedirginim, aramızda bu durumla karşılaşan varmıdır acaba?
Srky Yoncak benim kizimda cok terliyor mama icerken kafasi sirilsiklam oluyor sabah kalktiginda ter icinde kalmis gece babasi kalkae terini siler ve gece kalin giydirmedigim halde doktora sorduk genetik dedi esimde cok terler benim babamda cok terlerdi
Yoncak Deletedmom0028 şimdi birde ellerini sürekli ağızına soktuğu için bazen anlayamıyorum ter olduğunu
Yoncak Srky bende kalın giydirmiyorum ve ayaklarına çorap giydirmediğimde de gece gündüz terliyor doktora soramadım henüz
Yoncak KROAG evet sanırım normal ama internette metabolik problemlerle ilgili olabilir gibi yazıyordu ondan tedirgin oldum
Srky Yoncak benim icin rahat diyebilirim iyi bi doktorw goturdum guveniyorum doktoruma ve genetik dedi ha bide 24 saat terlemiyo tabiki ama mama ictiginde geceleri cok agladigi zamanlarda terliyor ama durduk yerede terlemiyo yanj
Hll Meraklancak hiç bir durum yok bebeklerinizin ter bezleri çok hızlı çalışıyor okadar ve genetikle alakalı bir durum anne ve babada varsa bebektede oluyor bizdede aynı durum var