Arkadaşlar merhaba. Oğlum bugün 16 aylık oldu. 37 haftalık 2700 doğmuştu. Doğduğundan itibaren fazla kilolu bir bebek olmadı. Emzirmek için çok uğraştım ama emziremedim. 3-4 ay zor anne sütü aldı. Daha sonra hep mamayla ilerledik. Ek gıdaya geçtiği dönem de herşey güzeldi aşırı iştahlı bir bebek olmasa da yaptığım şeyleri yerdi. İlk dişini 10 aylıkken çıkardı daha sonra ki dış çıkarma dönemin de rahatsızlandı. Epey ishal oldu serumlarla atlattık. O zaman dan itibaren iştahı çok azaldı. 3 kilo zayıfladı doktorumuz hemen 6 aylık özel mama raporu çıkardı bize. Multi fibre mamaya. Şuan 3.ayındayız kilo olarak toparladı 10 kilo 600 gram olduk fakat asla yemek yemiyor. Denemediğim yöntem kalmadı ama yediremiyorum kaşık çatal hiçbirşey istemiyor ağzını kitliyor önüne koyuyorum kendi yesin diye yere fırlatıyo. Sadece biberon da bişeyler içmek istiyo bide pipetle içmeyi seviyo ayran meyvesuyu tarzı. İştah açar denilen herşeyi aldım karadut özü veriyorum. Nutrigen üzüm çekirdeği aldım. Möllers balık yağı aldım. Ama yok. Birde oğlum çok hareketli bir bebek mama sandalyesin de oturmayı sevmez. Asla doğru bulmadığım halde çizgifilm açıp yedirmeyi bile denedim yine de yemedi. O kadar çaresizim ki iyice psikolojimi bozdu bu durum her yaptığımı çöpe döküyorum. Sabrım kalmadı artık. Ne yapabilirim. Tavsiyeleriniz destekleriniz varsa lütfen yardımcı olurmusunuz. Şimdiden teşekkür ederim.