Normal o aylarda ama kaka mukuslu bebeğiniz de gazlı bi bebekse alerjide olabilir alerji olduğunda da ishal olabiliyor çocuk.Benim bebeğimde çok kakasını yapardı yanında tabi bu bahsettiğim durumlarda vardı bunlar da varsa dikkat edin derim tani sizi endişelendirmek istemem