Lena_aryen 34+4haftalık doğum yaptım Oğlum oturmaya o kadar hevesliydi ki doktorumuz 3aylık ken yavaş yavaş az az otuturalım dedi ve 5aylıkken desteksiz oturmaya başladı yani bebeğiniz hevesliyse otururun korkacak bişi de yok bence doktorunuzla görüşün bence 6ay da ek gıdaya başlaya bilmesi için oturuyor olması lazım demişti doktorumuz