Selam kızlar bu odaya çağırma mevzusunu daha öncede bahsetmiştim uyutup odama geçiyorum ama farkedince ağlayarak yatak odasına gelip istiyor tekrar beni.. İki üç saate bir yada ne zaman yokluğumu farketse aynı şeyleri yaşıyoruz iki yaşında ama uyku düzenimiz berbat ikimizin de. Birde yatağını geri yatak odasına alamayiz alan yok minder serip bir süre yanımıza alayım diyorum ama direk odasında yatmak istiyor. Sizce bir süre odasında mi yatsam daha çok mu alışır yoksa güven de hissedip bu uyanma huyundan vazgeçer mi hiç yaşayan yokmu ya nasıl çözüm buldunuz😓
İlk yattiginda kendi yatıyordu nazar mı oldu ne oldu anlamadım bir süre sonra böyle yapmaya başladı