Sehervakti Bebeğim 15 aylık, iştahsız.. Günlerce zar zor yediği 3 lokma ile günü kapatıyordu, bir arkadaşım tv önerdi içime sinmedi açmadım doktora sordum hiç kilo almıyor napıcaz tv ile yese mi biraz bu aralar diye, söylediği cümle aynen şu “bırak beyni boş kalacağına midesi kalsın, ciddi yeme bozukluğuna sebep olursun, hiç kimse aç kalarak kendini öldürmez” O an iyice dank etti, yemezse asla zorlamıyorum.