Kızlar nolur bana akıl verin yol gösterin. Sizce ne yapmalıyım. Kızım suand a 2 taş 18 günlük ilk olarak sizce tuvalet eğitimi kaç yaşında verilmeli?
Kızım çok akıllı çok fena bir kız herşeyi çok anlıyor çok zeki maaşallah ama gel gelelim. Henüz konuşmuyor anne baba mama su kedi abi vs vs böyle çok kelime kullanıyor eşimin ailesinde böyle geç konuşma irsi imiş. Zaten derdini vücut diliyle çok rahat anlatıyor her şekilde. Artık 6 numara bez bile küçük geliyor. Ben tuvalet eğitimine geçmek istiyorm ama erken mi beklemeliyim bilemiyorum yani sizde benim gibi şu soruyu sorucaksiniz konuşamıyor nasıl sana haber vericek ?
Tuvaletini yaptığında oturuyor yapıyor olduğu yerde daha sonra bezi ıslak olduğunda eliyle bezini tutuyor bana gösteriyor rahatsız olduğu için daha sonra bazen bakıyorum uzanmış eline ıslak mendili almış altını silmeye falan çalışıyor yani demem o ki aslında çok zeki ama sadece konuşmuyor. eşim diyor ki çok akıllı hemen öğrenir ama ben güvenemiyorm . Birde şimdi hamileyim ikinci geliyor en azından bunu bezden çıkartmak beni oldukça rahatlaticak ama nasıl . Maddi olarak durumumuz çok iyi bez alma meselesi değil bu alt değiştirmeden ki rahatlamadan bahsediyorum sizce ne yapmalıyım uzun oldu ama kusura bakmayin