Kizlar 15 aylık bebigim var yanımda uyur genelde besigine öyle koyarım geçen gece babası hapsursu çok korktu ağladı o gündür beşikte yatmak istemiyor sürekli besige koyuyorum 10 dk sonra ağlayarak yanimiza gelmek istiyor önce böyle değildi 1 haftadır bu şekilde yanımızda kesinlikle uyanması ağlaması yok ne yapcam şaştım besige tekrar nasıl alistirabirim başına gelen varmı