Aliarass canım kolik zaten gazı çıksa da sancısı oluyor ağlıyor ah sorma 2 aydır neler çekiyoruz beynimde fön Makinesi ötüyor sabaha kadar plates topunda zıplıyoruz çok ağlayınca rahatlıyor mestil ve biogia kullanıyoruz yine ağlıyor ama en azından sürekli gazı tutmuyor akşam 7 den 9 a kadar ağlar sıcak havlu ısıtıp koyuyorum bir ara kimyon verdim ama fayda etmedi kendim sürekli kimyon Rezene içiyorum ama yine de ağlıyor işte 😖