Kızlar eşimde iki yıla yakın özel bölgesinde çok sayıda siyah renkli et beni çıkıyor. Hpv olabilir eşinizle tedavi olun onada bulasmıs olabilir falan dediler ben simir verdim benim rahmim temiz çıktı. Eşim üroloji cildiye cerrahi aklınıza gelebilecek heryere gitti yakılması gerekiyor dediler ilk basta krem verdiler soguk hava bişeyle bişey yapmış doktor kremi kullan dökülür dediler yok dökülmüyor. E tamam yakılacak ama cildiye ürolojiye üroloji plastik cerrahina plastik cerrah sen buraya neden geldin cildiyeye git diyor cildiyeye gidiyor üroloji bakar buna diyolar. Artik deliricez. Git gide çogalıp büyüyor bunlar. Yaşayan bilen lütfem yol gösterin… Nolur bu arada (özeller hangi fiyata yapıyor yaktırmak kesin çözümmü?) lütfen bildiklerinizi yazar mısınız? Özele para yetişmez O yüzden gidemiyoruz. Devlet hastanesi de döndürüp duruyor.