Merhaba 10 gün önce kızıma aşı yaptırdık. Doktor 10 gün sonrasında ateş yapabilir telaş yapmayın dedi ve gönderdi. Bir hafta sonrasında ateş başladı ancak dün akşamdan bu yana kırmızı döküntüler de eşlik ediyor yanında. 38.5 dereceye kadar müdahale etmiyorum ancak çok yükselirse paracetamol fitil veriyorum. Doktorunu aramamız mümkün değil haftasonları ulaşamıyoruz ayrıca yurtdışında yaşıyoruz (hollanda) ve burda ambulansı arayacak kadar kötü olmadığınız sürece acil müdahale kesinlikle yok 🙁 sizce bu döküntüler normal mi? 4lü karma aşı yaptırdık (kızamık,kızamıkçık vs) sağlık bakanlığı’nın sitesinde %2-5 oranında görülebilir diyor ama bu oran çok düşük ve hastaneye kadar gidip muayene olmadan geri dönünce içim hiç rahat etmedi. Şimdiden teşekkürler