Lina21 8 aylık bebeğimiz geniz akıntısı ve öksürük şikayeti sonucunda gribal enfeksiyon başlangıcında teşhisi konuldu. Zaditen damla yazdı doktoru. kullanan oldu mu? bilgi alabilir miyim? Şimdiden teşekkürler.
Ayse1609 Lina21 17 aylık oğlum geçen gün öksürdüğü için gitmiştik bizede bu ilaçtan verdi günde 10 damla kullanmıştım
umutcumunannesi Lina21 alerji damlası normalde ama burun tıkanıklığı içinde veriliyor biz aylarca kullandik bir sikinti yaşamadık yan etki olarak çok uyku yapıyormuş ama bize hiç etkisi olmadı
Buse60 Lina21 Bende kullandım canm kızıma 5 gün boyunca 10 damla seklinde hiç bı sknti yaşamadık çok şükür gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz..🤗🤗
1tosmik1anne Lina21 Geçmiş olsun, bize de alerji damlası olarak yazdı doktor, 2 gün akşamları 6 şar damla kullandık, yan etki görmedim ama kullanmadım sonra, şampuan tahrişi olduğu için krem alıp kullandım onun yerine.
Sukursebebiii Lina21 doktor bize de verdi geceleri burnu tikaniyordu uyumakta zorlaniyordu nefes almada filan ama gunduzleri birseu yoktu. Kilo basina bir damla olarak hesapladi. 8.3 olan b3begime 9 damla dedi ornegin. Gunde bir kez dedi.Ben sadece bir gun kullandim dogrusu sonra devamini getirmedim. Yan etki uyku durumunu anlayamadm o yuzden. Ama sorun yasamadk. Normalde alerji ilaciymis doktor oyle demisti. Sanirim mevsim gecislerindeki alerjilerde yasanan reaksiyonlari onlemek icin kullaniliyor. Gecmis olsun
ipekk05 Lina21 merhaba aynı şikayetler 4 aylık bebeğim için konuldu öksürüp ve grip var doktor zatiden damla yazdı ama bu alerji damlası değil mi ya sizde işe yaradımı
Lina21 ipekk05 evet alerji damlası bu ama bizde iyi oldu gibi bu damla birde uyku yapıyor bu damlanın yani sıra antibiyotik de başladık biz geçmiş olsun 🤗🙏