Arkadaşlar merhaba 3 günlük taze bir anneyim bebeği emzirirken meme ucu çatlağım oluşmuş dün hemen lansinoh krem aldım onu sürüyorum böyle meme ucumun kenarı hafif yarılmış kanamış gibi bide meme ucunun ortasında minik baloncuk var. Şuan nasıl emzirceğimi falan anladım bebek memeyi kavrayabiliyo ama göğüslerim çok acıyo😣 napmam lazım bi aüre sonra alışır mıyım geçer mi yoksa