momtgb0676 Kızlar iyi geceler. Bebeğim kolik bir bebekti şimdi şimdi sakinleşti ancak şöyle bir sorunum var. Sürekli ayakta sallamam gerekiyor indirdiğim anda uyanıyor. Bu konuda ne yapmalıyım? Önerisi olan var mı?
Sinemisssss momtgb0676 büyümesini beklicen cnm her ay değişecek çünkü kızım 10 ay 10 günlük ayakta sallamak neydi bilmezdim şu son 10 güne kadar
xrtalafx momtgb0676 4 aylık olmaya az kalmış desteksiz uykuya alıştıra biliyorsanız deneyin yoksaa sallanınca uyanıyor diyosunuz daha zor olur sizin için 🌸